POGOSTA VPRAŠANJA – Go To Glow
Kategorije
O Brazilskem keratinu
Brazilski keratin je tretma za lase, ki vsebuje keratinske proteine. Deluje tako, da te proteine veže na lasna vlakna, kar pomaga zgladiti, okrepiti in zmanjšati kodranje las, hkrati pa jim daje zdrav sijaj.
Brazilski keratin tretma pomaga zgladiti in zmanjšati kodranje las, vendar je za popolnoma ravne lase potrebno dodatno likanje las v 3 koraku postopka tretmaja.
Pozor: po tretmaju, pa lahko odložite likalnik za lase za kar nekaj tednov in celo mesecev, v kolikor boste imeli pravilno nego. Več o pravilni po tretmajski negi pa s klikom tukaj.
Da, Brazilski keratin je zasnovan tako, da okrepi in obnovi lase, tudi poškodovane. Vendar je pomembno slediti navodilom in narediti test na manjšem pramenu las pred popolno uporabo.
Da, tretma se lahko uporablja na beljenih laseh. Pri naravno skodranih laseh tretma zmanjša kodranje, poveča gladkost in sijaj las. Lasje postanejo bolj obvladljivi, vendar popolna ravnost zahteva dodatno likanje.
Naš Brazilski keratin set je cruelty free in veganska formula. Ne vsebuje amonijaka ali formalina, uporablja pa le varne in preverjene sestavine za optimalno nego las.
Za najboljše rezultate priporočamo uporabo brezsulfatnih šamponov in balzamov, ki pomagajo ohraniti učinek keratina in podaljšati trajanje rezultatov.
Da, lase lahko še vedno toplotno oblikujete po tretmaju. Keratin tretma naredi lase bolj gladke in sijoče, kar pomeni, da se bodo kodri lažje oblikovali in bodo bolj obstojni. Barvanje priporočamo pred tretmajem ali pa vsaj dva tedna po tretmaju.
Rezultati lahko trajajo od 4 do 6 mesecev, odvisno od pravilne uporabe in vzdrževanja las po tretmaju.
Žal je za optimalne rezultate tretma z Brazilskim keratinom zahteva uporabo fena in likalnika, saj toplota pomaga aktivirati keratin in zatesniti lase. Brez tega postopka rezultati ne bodo tako učinkoviti. Priporočamo, da se posvetujete z našo ekipo za dodatne nasvete in možne alternative.
Likalnik uporabite za namen tretmaja, nato ga pospravite za več tednov/mesecev v predal.
Dostava
Čas dostave je odvisen od vaše lokacije in razpoložljivosti izdelka. Običajno se dostava izvrši že v 2 delovnih dneh v kolikor pošiljamo v območju Slovenije in imamo izdelek na zalogi.
Največ pa nam lahko vzame 5 delovnih dni po oddaji naročila v kolikor pošiljamo v drugo državo v EU. V kolikor bi predvideli drugačne časovne okvirje, vas bomo obvestili še pred pošiljanjem paketa. Daljši čas dostave je lahko tudi pri naročilih, ki zahtevajo posebno pripravo ali v kolikor so narejeni po meri. Naša ekipa vam bo zagotovila informacije o pričakovanem datumu dostave, ko boste oddali naročilo.
Večinoma pošiljamo s GLS za domači promet, vendar ob posebni prošnji stranke lahko uporabimo drugo dostavno podjetje. Pišite nam vaše želje s klikom tukaj.
Da, ponujamo brezplačno dostavo za naročila nad določenim zneskom. Pogoji se lahko razlikujejo glede na lokacijo in vrsto izdelka. Če je brezplačna dostava na voljo, boste to videli pri zaključku nakupa. Ker ste se potrudili prebrati ta odstavek do konca vam podarjamo breplačno poštnino s kodo QA55.
Ko bo vaše naročilo odposlano, boste prejeli potrditveno e-pošto s številko za sledenje pošiljke. S to številko se lahko prijavite na spletni strani dostavne službe in preverite, kje se vaše naročilo nahaja. Če imate težave pri sledenju naročilu, se lahko obrnete na našo službo za pomoč strankam.
Na žalost ne morete izbrati točnega datuma dostave. Vendar pa vam dostavna služba običajno posreduje okvirni čas dostave in vam lahko zagotovi možnost izbire drugega datuma dostave, če obljubljeni čas dostave ne ustreza vašim potrebam.
Dostavna služba bo ob vaši odsotnosti pustila obvestilo o dostavi s podrobnostmi o ponovni dostavi ali o možnosti prevzema pošiljke na njihovi lokaciji. V nekaterih primerih lahko zahtevajo vašo prisotnost za podpis prejema pošiljke. Če imate težave pri prevzemu pošiljke, se lahko obrnete na našo službo za pomoč strankam.
Plačila
Sprejemamo večino kreditnih in debetnih kartic (Visa, Mastercard, American Express, itd.), PayPal, bančne nakazile in plačilo po povzetju. Vse sprejete načine plačila lahko najdete na naši spletni strani v času nakupa.
Da, lahko plačate s kartico in to je varno. Spletna trgovina uporablja najnovejše tehnologije šifriranja podatkov, ki zagotavljajo, da so vaši podatki o kartici varni. Uporabljamo SSL certifikat z 256-bitno enkripcijo, ki bo zagotovila, da so vaši podatki popolnoma varni.
Da, sprejemamo tudi plačila po povzetju. V tem primeru plačilo izvršite ob prevzemu naročila. Prosimo, upoštevajte, da lahko za plačilo po povzetju veljajo enake pravice in dolžnosti kot pri drugih načinih plačila.
Račun vam bomo poslali na vaš e-poštni naslov po obdelavi vašega naročila. Če ga ne prejmete v roku nekaj dni po prejemu pošiljke, se lahko obrnete na našo službo za pomoč strankam.
Da, včasih ponujamo popuste in promocijske kode, ki jih lahko vnesete ob zaključku nakupa za prihranek pri nakupu. O takšnih popustih in kodah vas bomo obveščali preko naše spletne strani in preko e-pošte, če ste se prijavili na naše novice.
Vračila
Za začetek postopka vračila se obrnite na našo službo za pomoč strankam.
- Izpolnite obrazec, ki je dostopen s klikom tukaj: OBRAZEC ZA VRAČILO.
- Obrazec pošljite na info@gotoglow.com
- Pripravite paket za vračilo v katerega priložite izdelke, kopijo računa in izpolnjen obrazec za vračilo.
- Izdelek vrnete na naslov skladišča omenjen v obrazcu.
Vrniti morate neuporabljen, nepoškodovan izdelek v originalni embalaži in s priloženim računom v roku 14 dni od prejema izdelka. Po pregledu izdelka vam bomo vrnili denar ali pa vam izdelek zamenjali za drug izdelek.
Zakonsko imate časa 14 dni od prejema izdelka, da nam ga vrnete.
Izvenzakonsko pa smo za vas podaljšali rok za vračilo izdelka do 60 dni od dneva nakupa. Več o tem s klikom tukaj.
Da, prejeli boste sredstva za vrnjen izdelek. Čas, ki je potreben za obdelavo reklamacije, je odvisen od načina plačila, ki ste ga uporabili pri nakupu. Običajno lahko pričakujete vračilo zneska v roku 10 delovnih dni.
Običajno morate kriti stroške vračila izdelka, vendar pa lahko obstajajo izjeme, ki se lahko razlikujejo glede na situacijo, lokacijo ali vrsto izdelka. O vseh stroških vas bomo obvestili pred začetkom postopka vračila. Za več vprašanj nas kontaktirajte.
Izvenzakonsko pa smo za vas podaljšali rok za vračilo izdelka do 60 dni od dneva nakupa. Več o tem s klikom tukaj.
Splošno
Naša služba za pomoč strankam je dosegljiva na telefonski številki 031 22 55 84. Poleg tega lahko uporabite tudi elektronsko pošto info@gotoglow.si ali obrazec za stik na spletni strani s klikom tukaj.
Naš delovni čas lahko najdete na naši spletni strani. Običajno smo dosegljivi med delovnimi dnevi od 10.00 do 18.00, vendar lahko delovni časi variirajo glede na lokacijo in praznike.
Ko oddate naročilo, vam bomo poslali potrditveno sporočilo na vaš e-poštni naslov. V tem sporočilu boste našli tudi informacije o dostavi in načinu sledenja vašega naročila.
Zaščita vaših osebnih podatkov je naša prednostna naloga. Uporabljamo varne načine komunikacije in shranjevanja podatkov, da preprečimo nepooblaščen dostop do vaših informacij. Podrobne informacije o naši politiki zasebnosti najdete na naši spletni strani.
Ne, naša trgovina je samo spletna trgovina, vendar pa zagotavljamo visokokakovostne fotografije in opise izdelkov, da lahko naši kupci naredijo najboljšo odločitev pri nakupu. Prav tako vam omogočamo tudi vračilo izdelka v kolikor z njim ne boste zadovoljni. Tako, da lahko brezskrbno nakupujete pri nas.